flag Судова влада України

Показники діяльності Нахімовського районного суду м. Севастополя за 2013 рік

13 лютого 2014, 16:14

(за формою, затвердженою рішенням ради суддів загальних судів №53 від 25.06.2013)

 

N   1 півріччя 2 півріччя
1. Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т. ч. залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік 1052
54
976 справ та матеріалів на 01.07.2013 в залишку
135
2. Кількість справ і матеріалів, що надійшли 5152 5065
3. Кількість розглянутих справ і матеріалів 5188 5407
4. Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т. ч. залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік 1014
65
674
61
5. Кількість скасованих судових рішень 71 7
6. Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т. ч. визнаних обґрунтованими 7
2
0
0
7. Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) ____________ * за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду, проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 р. по конкретному суду Проведеним 15.08.2012 опитуванням 79 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012 встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (59% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (69% опитаних), ефективність роботи суду (56% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 88% опитаних) і працівників апарату (88% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (75% опитаних). Проведеним за період з 22.07.2013 по 09.08.2013 року опитуванням 15 відвідувачів суду позитивно оцінили роботу суду та з 16.12.2013 по 20.12.2013 року опитуванням 22 відвідувачів суду встановлено, що громадяни позитивно оцінили зручність умов перебування громадян у суді (67,5% респондентів), повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (78,3% опитаних), ефективність роботи суду (72,9% опитаних), коректне та ввічливе ставлення суддів 78,3% опитаних) і працівників апарату (64,8% респондентів) до відвідувачів, забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ (64,8% опитаних).